Zasady i Warunki użytkowania

Obowiązują od 28.04.2025 r.

Akceptacja Warunków

Niniejszy regulamin obowiązuje pomiędzy Tobą a Hemlo sp. z o. o

 

Regulamin sklepu internetowego Hemlo sp. z o.o.

1.    Regulamin ten określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu internetowego https://akademiawychowania.pl oraz jego subdomen oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisie produktów. Sprzedawcą jest Hemlo sp. z o.o., NIP: 948 262 6813, 26-600 Radom, ul. 1905 Roku 21 lok. 101. Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@akademiawychowania.com.

2.    Użytkownicy przed rozpoczęciem korzystania z usług serwisu są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z usług oznacza akceptację postanowień Regulaminu.

3.    Za pośrednictwem serwisu możliwe jest dokonanie zakupu usług z zakresu szkoleń online i offline, a także e-booków, kursów edukacyjnych i konsultacji psychologicznych.

4.    Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od chwili rozpoczęcia korzystania z serwisu. W ramach korzystania z serwisu zabronione jest publikowanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.

5.    Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub współorganizowanych przez Hemlo sp. z o.o. oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub coachingach. Hemlo sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub coachingami, z wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów.

6.    Uczestnicy wszystkich szkoleń i coachingów organizowanych lub współorganizowanych przez Hemlo sp. z o.o. oświadczają, że wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku lub głosu, a w szczególności poprzez ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku, głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych. Punkt ten nie dotyczy szkoleń online.

7.    Poprzez udział w szkoleniach lub coachingu Uczestnik otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu metod wychowawczych. Hemlo sp. z o.o. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Uczestnik jest wyłącznie odpowiedzialny za sposób, w jaki korzysta z przedstawionych mu metodologii, w szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.

8.    Osoby biorące udział w szkoleniu lub coachingu oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń, coachingów lub materiałów z nich pochodzących.

9.    Uczestnicy szkoleń i coachingów w Hemlo sp. z o.o. oświadczają, iż rozumieją, że nie zastępują one psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny.

10.Umowa o świadczenie usług Hemlo sp. z o.o. może być zawarta telefonicznie, ustnie, poprzez zakup usługi bezpośrednio przez portal, możliwe jest również zgłoszenie się na szkolenie/coaching za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, przy czym w tym ostatnim wypadku konieczne jest potwierdzenie przez serwis otrzymania zgłoszenia i warunków świadczenia usługi oraz dokonanie zapłaty w ustalonym terminie.

11.Hemlo sp. z o.o. może poprosić uczestnika o opuszczenie szkolenia (za zwrotem pieniędzy potrąconych o wartość częściowego udziału w szkoleniu; kwota ta będzie obliczona proporcjonalnie do planowanej długości szkolenia i czasu, w którym Uczestnik brał w szkoleniu udział), w przypadku powtarzającego się regularnie nieodpowiedniego zachowania uczestnika, to jest w szczególności jeśli Uczestnik pozostaje pod wpływem alkoholu, narkotyków, używa wobec prowadzącego lub innych Uczestników słów powszechnie uznanych za obraźliwe, zakłóca przebieg wystąpień prowadzącego lub innych osób wypowiadających się podczas szkolenia i jeśli w konsekwencji zakłóca to przebieg szkolenia i oddziałuje negatywnie na proces szkolenia całej grupy.

12.Hemlo sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia stacjonarnego z przyczyn od niej niezależnych polegających na chorobie lub wypadku losowym osoby, która miała prowadzić szkolenie, rezygnacji osoby prowadzącej szkolenie w czasie uniemożliwiającym jej zastąpienie, utracie prawa do korzystania z lokalu, w którym miało się odbyć szkolenie, wystąpieniu wypadków losowych uniemożliwiających korzystanie z lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie (w szczególności pożar, zalanie, brak dostaw mediów, np. prądu etc.). W takim przypadku uczestnicy, którzy dokonali wpłaty, mają możliwość wedle swojego wyboru: skorzystania z takiego samego szkolenia w innym terminie, wykorzystania pieniędzy na inne szkolenie organizowane przez firmę lub uzyskania zwrotu wpłaconych środków.

13.Produkty cyfrowe, w tym kursy online, e-booki oraz pakiety nie podlegają zwrotowi, ponieważ są to usługi świadczone w formie cyfrowej. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku usług edukacyjnych świadczonych w formie cyfrowej. W szczególnych przypadkach, gdy zostało to wyraźnie wskazane w ofercie na stronie internetowej, możliwy jest zwrot w terminie maksymalnie 30 dni od daty zakupu. Produkty i pakiety zakupione podczas webinarów jak i bezpośrednio po nich, przez telefon jak i mailowo nigdy nie podlegają zwrotowi. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

14.Niniejszy regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu, mailowo oraz telefonicznie.

15.Konsultacje można wykorzystać w okresie 365 dni od daty ich zakupu. Po tym czasie przepadają, nie jest możliwy zwrot pieniędzy za niewykorzystane konsultacje.

16.Płatności kartą są obsługiwane są przez Stripe, a płatności abonamentowe przez TubaPay.


Dane kontaktowe Stripe:

Stripe, Inc.
185 Berry Street, Suite 550
San Francisco, CA 94107
USA
Email:
support@stripe.com
stripe.com


Dane kontaktowe TubaPay:

TubaPay Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 11,
00-513 Warszawa
Polska
NIP: 9512472209
KRS: 0000755695
REGON: 381688900
Adres e-mail: hej@tubapay.pl
tubapay.pl