Zasady i Warunki użytkowania
Obowiązują od 28.04.2025 r.
Akceptacja Warunków
Niniejszy regulamin obowiązuje pomiędzy Tobą a Hemlo sp. z o. o
Regulamin sklepu internetowego Hemlo sp. z o.o.
1.
Regulamin ten określa zasady funkcjonowania i warunki
korzystania z serwisu internetowego https://akademiawychowania.pl oraz jego
subdomen oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisie produktów. Sprzedawcą
jest Hemlo sp. z o.o., NIP: 948 262 6813, 26-600 Radom, ul. 1905 Roku 21 lok.
101. Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać pod adresem poczty elektronicznej:
kontakt@akademiawychowania.com.
2.
Użytkownicy przed rozpoczęciem korzystania z usług
serwisu są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie
korzystania z usług oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
3.
Za pośrednictwem serwisu możliwe jest dokonanie zakupu
usług z zakresu szkoleń online i offline, a także e-booków, kursów edukacyjnych
i konsultacji psychologicznych.
4.
Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania
obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od
chwili rozpoczęcia korzystania z serwisu. W ramach korzystania z serwisu
zabronione jest publikowanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym,
obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
5.
Uczestnicy wszystkich szkoleń organizowanych lub
współorganizowanych przez Hemlo sp. z o.o. oświadczają, że nie będą ich
nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie.
Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są
chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku
prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być sprzedawane, odsprzedawane lub
udostępniane publicznie osobom nie biorącym udziału w szkoleniach lub
coachingach. Hemlo sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i
obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych
materiałów związanych z prowadzonymi przez nią szkoleniami lub coachingami, z
wyłączeniem jakichkolwiek innych podmiotów.
6.
Uczestnicy wszystkich szkoleń i coachingów
organizowanych lub współorganizowanych przez Hemlo sp. z o.o. oświadczają, że
wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku lub głosu, a w szczególności poprzez
ich nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań
audio/video ze szkoleń lub coachingów, oraz na użycie ich imienia, wizerunku,
głosu i oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych. Punkt ten nie dotyczy szkoleń online.
7.
Poprzez udział w szkoleniach lub coachingu Uczestnik
otrzyma wiedzę obejmującą metodologię działania z zakresu metod wychowawczych.
Hemlo sp. z o.o. nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich
skutku związanego z tematyką szkolenia/coachingu. Uczestnik jest wyłącznie
odpowiedzialny za sposób, w jaki korzysta z przedstawionych mu metodologii, w
szczególności za wykorzystywanie ich niezgodnie z instrukcjami trenera.
8.
Osoby biorące udział w szkoleniu lub coachingu
oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń,
coachingów lub materiałów z nich pochodzących.
9.
Uczestnicy szkoleń i coachingów w Hemlo sp. z o.o.
oświadczają, iż rozumieją, że nie zastępują one psychoterapii, leczenia
medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny.
10.Umowa o
świadczenie usług Hemlo sp. z o.o. może być zawarta telefonicznie, ustnie,
poprzez zakup usługi bezpośrednio przez portal, możliwe jest również zgłoszenie
się na szkolenie/coaching za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, przy czym
w tym ostatnim wypadku konieczne jest potwierdzenie przez serwis otrzymania
zgłoszenia i warunków świadczenia usługi oraz dokonanie zapłaty w ustalonym
terminie.
11.Hemlo sp. z
o.o. może poprosić uczestnika o opuszczenie szkolenia (za zwrotem pieniędzy
potrąconych o wartość częściowego udziału w szkoleniu; kwota ta będzie
obliczona proporcjonalnie do planowanej długości szkolenia i czasu, w którym
Uczestnik brał w szkoleniu udział), w przypadku powtarzającego się regularnie
nieodpowiedniego zachowania uczestnika, to jest w szczególności jeśli Uczestnik
pozostaje pod wpływem alkoholu, narkotyków, używa wobec prowadzącego lub innych
Uczestników słów powszechnie uznanych za obraźliwe, zakłóca przebieg wystąpień
prowadzącego lub innych osób wypowiadających się podczas szkolenia i jeśli w
konsekwencji zakłóca to przebieg szkolenia i oddziałuje negatywnie na proces
szkolenia całej grupy.
12.Hemlo sp. z
o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia stacjonarnego z przyczyn od
niej niezależnych polegających na chorobie lub wypadku losowym osoby, która
miała prowadzić szkolenie, rezygnacji osoby prowadzącej szkolenie w czasie
uniemożliwiającym jej zastąpienie, utracie prawa do korzystania z lokalu, w
którym miało się odbyć szkolenie, wystąpieniu wypadków losowych
uniemożliwiających korzystanie z lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie (w
szczególności pożar, zalanie, brak dostaw mediów, np. prądu etc.). W takim
przypadku uczestnicy, którzy dokonali wpłaty, mają możliwość wedle swojego
wyboru: skorzystania z takiego samego szkolenia w innym terminie, wykorzystania
pieniędzy na inne szkolenie organizowane przez firmę lub uzyskania zwrotu
wpłaconych środków.
13.Produkty
cyfrowe, w tym kursy online, e-booki oraz pakiety nie podlegają zwrotowi,
ponieważ są to usługi świadczone w formie cyfrowej. Zgodnie z art. 38 pkt 13
ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w
przypadku usług edukacyjnych świadczonych w formie cyfrowej. W szczególnych
przypadkach, gdy zostało to wyraźnie wskazane w ofercie na stronie
internetowej, możliwy jest zwrot w terminie maksymalnie 30 dni od daty zakupu.
Produkty i pakiety zakupione podczas webinarów jak i bezpośrednio po nich,
przez telefon jak i mailowo nigdy nie podlegają zwrotowi. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy
prawa polskiego.
14.Niniejszy
regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu,
mailowo oraz telefonicznie.
15.Konsultacje
można wykorzystać w okresie 365 dni od daty ich zakupu. Po tym czasie
przepadają, nie jest możliwy zwrot pieniędzy za niewykorzystane konsultacje.
16.Płatności kartą
są obsługiwane są przez Stripe, a płatności abonamentowe przez TubaPay.
Dane kontaktowe Stripe:
Stripe, Inc.
185 Berry Street, Suite 550
San Francisco, CA 94107
USA
Email: support@stripe.com
stripe.com
Dane kontaktowe TubaPay:
TubaPay Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 11,
00-513 Warszawa
Polska
NIP: 9512472209
KRS: 0000755695
REGON: 381688900
Adres e-mail: hej@tubapay.pl
tubapay.pl